beacusethenameisamanda

Direktlänk till inlägg 22 maj 2013

Inflamation! :S

Av Amanda Henriksson - 22 maj 2013 20:02

Hej! :)

Efter skolan var jag med Jennifer, vi var hos Jennifer och tränade fotboll och åt glass, mackor, choklad, (tjocka jofan)

Men..

sen så har vi haft kul osvosv..

Sen kom pappa och hämta mig, när jag kom hem så åt vi middag, och sen prata jag med nåra på KIK..

Sen var jag ut till kaninerna och sånt, sen har jag pratar med Jennifer i telefon ett tag.. Haha!

Imorn har vi blä utflykt med klassen, eller ja bättre en vanlig skoldag typ?

Men efter skolan drar jag och Jennifer till stan och kollar på kläder!

Och på Fredag är jag med Linnea, och vi går väl till gården och ska vara me nå andra! :)

Och jag sovet hos Linnea!♥

Denna helg kommer bli bra tror jag! 

Ajja.. 

Pusshejs//Amanda..♥

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Henriksson - 2 juni 2013 11:55

Hejj min fula blogg!♥ Nej skoja.. Men kan ju inte precis säga att den är fin och så.. Men vem bryr sig? Men är så jävla glad.. Trodde inte jag hade kommit med i sångkollot, men sen så skrev en tjej till mig bah- Kom du med i kollot? ...

Av Amanda Henriksson - 31 maj 2013 20:25

Hej! Som ni ser har jag haft en bloggpaus nu.. Det kommer jag nog ha lite till också! :/ :) Puss!♥ ...

Av Amanda Henriksson - 23 maj 2013 19:22

Hej! ♥ Nästan världens värsta dag idag.. Det börja med att jag fick ännu värre i min fot.. (Flamation i foten..) Sen så satt jag mig på nån vass grej som gjorde sp hela byxan sprack upp, så man nästan såg lite av trosan.. Eller ja det gj...

Av Amanda Henriksson - 22 maj 2013 20:18

Ja jag har också fått inflamation i foten vilket verkligen suger, eftersom det gör så himla ont..  Men man får väl stå ut med smärtan och ärtan! ;) ...

Av Amanda Henriksson - 21 maj 2013 18:53


Hej!♥ JAG ÄR GLAD.. Men vi fick veta klasserna idag..  Det börja med att hon gav ett papper till alla som skulle börja i A-huset, och det var ungefär alla killar i klassen som ska börja där, sen var det B-huset, där börja ungefär alla tj...

Ovido - Quiz & Flashcards