beacusethenameisamanda

Direktlänk till inlägg 17 maj 2013

Världens aktivitetdag idag! ♥

Av Amanda Henriksson - 17 maj 2013 20:32

Heej! ♥

Dagen har varit jättebra!

Efter skolan tog jag och Jennifer bussen hem till mig, där bytte vi om till bikini, och rostade mackor och drack päronsaft osv..

sen när det var klart så smällte vi choklad och tog jättegoda bär och värmde och gick ut på altanen och solade och åt bär och doppa i smällt choklad!

Sen när vi gjort det gick vi och hoppa studsmatta och solade på den ganska så länge..

Sen så gick vi ut och fotade massa bilder, och sen kom pappa och hämtade oss, när vi kom till pappa så gick vi ut till kaninerna och släppte ut dom i hagen..

Sen gick vi till ett par får, och på vägen tillbaka hem så busplingade vi på våran granne, och gömde oss bakom en liten lekstuga, och då kollade vi fram också stod dom där i fönstret och glodde på oss..

Så vi vågade inte gå hem, så vi gick igenom värsta skogen.. HAHA..

Men när vi kom hem så solade vi, åt middag, sen åt vi lite glass och gelehallon och läste en rolig tidning..

Sen cyklade vi till min mamma och hoppade studsmatta och lite sånt där, när vi kom tillbaka till pappa så tog vi ut ett litet kortspel och päronsaft, glass, gelehallon, 

Sen så tog vi ut en filt och gjorde "The cup song" haha.. 

Men sen så spelade vi fotboll och höll på p springa runt..

Så denna dag har varit väldigt social, kreativ, och sportig.. 

Eller vi tycker ialllafall det! 

Men fotboll, solining, studsmatta, cykling, joggande, har varit ganska roligt..

Men nu ska vi sitta vid datan och sånt där, och Jennifer sover här!

Kyss! ;* /Amanda..♥

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Henriksson - 2 juni 2013 11:55

Hejj min fula blogg!♥ Nej skoja.. Men kan ju inte precis säga att den är fin och så.. Men vem bryr sig? Men är så jävla glad.. Trodde inte jag hade kommit med i sångkollot, men sen så skrev en tjej till mig bah- Kom du med i kollot? ...

Av Amanda Henriksson - 31 maj 2013 20:25

Hej! Som ni ser har jag haft en bloggpaus nu.. Det kommer jag nog ha lite till också! :/ :) Puss!♥ ...

Av Amanda Henriksson - 23 maj 2013 19:22

Hej! ♥ Nästan världens värsta dag idag.. Det börja med att jag fick ännu värre i min fot.. (Flamation i foten..) Sen så satt jag mig på nån vass grej som gjorde sp hela byxan sprack upp, så man nästan såg lite av trosan.. Eller ja det gj...

Av Amanda Henriksson - 22 maj 2013 20:18

Ja jag har också fått inflamation i foten vilket verkligen suger, eftersom det gör så himla ont..  Men man får väl stå ut med smärtan och ärtan! ;) ...

Av Amanda Henriksson - 22 maj 2013 20:02

Hej! :) Efter skolan var jag med Jennifer, vi var hos Jennifer och tränade fotboll och åt glass, mackor, choklad, (tjocka jofan) Men.. sen så har vi haft kul osvosv.. Sen kom pappa och hämta mig, när jag kom hem så åt vi middag, och sen prata...

Ovido - Quiz & Flashcards