beacusethenameisamanda

Direktlänk till inlägg 15 maj 2013

Jag svär jag får fan flipp för jävla mycket bullshit!

Av Amanda Henriksson - 15 maj 2013 19:30

Hej! ♥

Förlåt för all BAD UPD..

Men i Måndags så kom jag bara hem efter skolan, och då åt jag lite mellis, sen gick jag på våran träningsmaskin i en halvtimme, sen så gick jag och hoppa studsmatta en kvart, och sen tränade jag gymnastik i 20 minuter osv..

Sen när jag kom in dushade jag..

Sen i går, alltså Tisdag, så var jag med Jennifer, Wilma, Lovisa, vi var och uppträdde, det var askul..

Vi sjöng Uncover, vilket gick jättebra!♥

Så vi fick sluta tidigare.. 

Men annars igår var skoldagen asdålig.. Det hände massa skit och ja.. Men nu har allt löst sig.. :)

Så nu pratar vi inte mer om det..

Och sen när vi hade uppträtt klart, så tog jag och Jennifer bussen hem till mig, och där åt vi rostbröd, och nån saft, 

sen skrattade vi och hade skoj,

Sen lärde hon mig och Jula.. Så jävla glad, nu kan jag ju det! :D Tack Jennifer! ♥

Men sen så gick vi ut och "joggade" 

Och när vi kom hem dushade vi, och sen åt vi middag, 

sen spelade vi "The cup song"vilket var asroligt! Hahha! :D

Men idag alltså Onsdag efter skolan så var jag med Jennifer och Lovisa vi hade kul och busade lite på skolan, sen drog vi hem till Lovisa, och snackade, käkade lite, skrattade, pratade om massa grejer!!

Och sen var jag tvungen att fara hem, så när jag kom hem så gick jag ut och joggade igen, sen när jag kom hem, hade mamma köpt löshår, som jag kanske ska ha på skolavslutningen! :)

Sen hoppade jag in i dushen, åt middag, gjorde läxor, åt fruktsallad, satt vid datan..

Och nu undrar ni sääkert varför jag är ute och joggar och tränar och håller på med massa sportsaker..

Det är därför, jag ska försöka gå ner i vikt, nämen seriöst, jag menar inte att banta eller så..

Jag menar bara att gå ner nåra få kilon inte mycket, bara lite! 

Har förut börjat träna, sen har jag bara slutat, 

men nu ska jag verkligen försöka att INTE ge upp!

Så då vet ni varför.. Kom ihåg vara nåra kilon iallafall! :)

Ja men då vet ni det..

Nu ska jag nog snacka med nåra på KIK, och kollar lite bloggar innan min data får slut batteri..

Kommer nog kanske INTE att blogga imorn, jag får se hur jag gör!

Puss och kram skumbanan! //Amanda..♥

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Henriksson - 2 juni 2013 11:55

Hejj min fula blogg!♥ Nej skoja.. Men kan ju inte precis säga att den är fin och så.. Men vem bryr sig? Men är så jävla glad.. Trodde inte jag hade kommit med i sångkollot, men sen så skrev en tjej till mig bah- Kom du med i kollot? ...

Av Amanda Henriksson - 31 maj 2013 20:25

Hej! Som ni ser har jag haft en bloggpaus nu.. Det kommer jag nog ha lite till också! :/ :) Puss!♥ ...

Av Amanda Henriksson - 23 maj 2013 19:22

Hej! ♥ Nästan världens värsta dag idag.. Det börja med att jag fick ännu värre i min fot.. (Flamation i foten..) Sen så satt jag mig på nån vass grej som gjorde sp hela byxan sprack upp, så man nästan såg lite av trosan.. Eller ja det gj...

Av Amanda Henriksson - 22 maj 2013 20:18

Ja jag har också fått inflamation i foten vilket verkligen suger, eftersom det gör så himla ont..  Men man får väl stå ut med smärtan och ärtan! ;) ...

Av Amanda Henriksson - 22 maj 2013 20:02

Hej! :) Efter skolan var jag med Jennifer, vi var hos Jennifer och tränade fotboll och åt glass, mackor, choklad, (tjocka jofan) Men.. sen så har vi haft kul osvosv.. Sen kom pappa och hämta mig, när jag kom hem så åt vi middag, och sen prata...

Ovido - Quiz & Flashcards