beacusethenameisamanda

Alla inlägg under april 2013

Av Amanda Henriksson - 30 april 2013 20:44

Hejhallå!♥

Ja efter skolan drog jag och Jennifer till dollarstore och handla massa godis och hade allmänt kul!

Sen kom vi hem till Jennifer, då har vi bara tagit massa bilder och käkat godis och käkat god middag!

Sen så har vi skrattat ganska mycket också!

Snart ska vi väl göra varma mackor och dricka cocacola och käka godiscandy.. 

Och sen se på film!

Ha det bra!! puss / Amanda! ♥

Av Amanda Henriksson - 29 april 2013 14:44

Hejj hallå..♥

Ja förlåt för all dålig uppdatering och så..

Men har varit på stan i helgen och köpt en ny bikini och en skolavslutningsklänning..

Inte en sånndär långlång utan en kortkort.. 

Ja juste jag skrev ett långt inlägg nyss men det försvann..

Men imorn så är jag med Jennifer och Lovisa och vi är kanske på gården ett tag och sen sover jag och Lovisa hos Jennifer till på Onsdag för att vi är lediga för det är valborgsmässoafton eller vad det nu heter då..

Också har vi nationella prov i veckan så tror inte jag kommer blogga så mycket!

Men då vet ni vad som händer osv..

Men då ses vi ha en bra vecka! ♥

Ska träna på corsstrainern nu, eller för er som inte vad det är är det en trampmaskin man som springer på den ja jättebra förklarat men hoppas ni ändå fattade!

Puss//Amanda..♥

 

 

 

 

 

Av Amanda Henriksson - 26 april 2013 15:45

Hej..

Jag for ju som sagt till sjukhuset, och där fick jag ta massa prover och sånt.. 

Om ni vill veta vad för prover kan ni ju fråga i chatten på fb! 

Ja, men ush jag höll på å spy och mådde så himla dåligt..

Men jag hade kanske en infektion i blindtarmen men bara kanske.. 

Men om det blev värre skulle jag komma tillbaka! 

Men nu har det inte blivit värre, fick vara där i nån timme,

sen så for vi på en kiosk och köpte lite candycandy.. Vilket verkligen behövdes,

så nu sitter jag här vid datan och käkar godis och dricker juice och ser på topmodel och väntar på att mamma ska hämta mig osv.. 

Men nu mår jag iaf bra så att ni vet! ♥

Nu ska jag fortsätta med det jag gör, så får ni ha en bra helg!!

 

Puss hejs //Amanda..♥

 

 

Av Amanda Henriksson - 26 april 2013 13:20

Ja Heej..♥

Men rubriken lyder.. Nu har jag faktis jätteont i blindtarmen när jag trycker upp högra benet mot blindtarmen håller jag nästan på å svimma av smärta.. Så nu ska jag göra mig i ordning också drar jag och pappa till sjukhuset för såhär ont gör det o det känns inte bra kan jag säga.. Snälla har ni nå tips så jag kan lindra smärtan.. :( 

Kommer kanske sova där om det inte blir bra osv..

Så jag kanske bloggar från mammas/pappas mobil..♥

Så vi ses.. Puss/Amanda..♥

 

 

Av Amanda Henriksson - 26 april 2013 12:05

Ja.. 

Rubriken lyder.. Det är nå fel på mig typ..

Jag har haft feber hela veckan, spytt flera gånger, huvudvärken kommer och går.. 

Och jag har ont i blindtarmen..   

Så jag vet inte vad det är för fel..

Och när jag sjunger gör det ont på Vänster sida av magen.. 

Så det är ju nå fel..

Går det inte över förrän imorn då fan far jag till sjukhuset för såhär orkar jag inte ha det!! 

Ajja, jag vaknade där vid 10:00 och då hoppade jag in i dushen sen så packade jag för att jag ska fara till mamma idag osv..

Sen åt jag frukost,

en timme senare kom pappa med lunch till mig, den var inte så gott..

Så jag åt bara lite sen slängde jag resten, så jag gjorde egen lunch.. 

Och nu sitter jag bara här och vilar och ser på tv och bloggar förstås..

I helgen vet jag inte vad som händer inga planer!! Men hittar väl på något hoppas jag blir frisk snart då..

Nu ska jag vila lite, bloggar imorn eller nån anna dag, men imorn om jag är frisk så ska jag och mamma fa och kolla på skolavslutningsklänningar!

 

Vi ses.. Puss & Kram! 

/Amanda..♥

 

 

 

Av Amanda Henriksson - 25 april 2013 19:05

Heej..♥

Japp.. Dagen har varit seg och ja.. 

Har sett på film, sovit, haft så sjukt ont i huvet.. Överallt typ..

Ja jag gick sen ut en sväng till kaninerna för att ge dom lite mat och sånt, jag fyllde på hö och vatten och mat åt dom..

Då blev det lite bättre, sen när jag kom in igen blev det sämre, jag börja spy och må illa och blev lite snurrig och hade feber och huvudvärk..

Och jag kan inte ens koncentrera mig över det jag skriver nu..

Så jag måste stanna hemma imorn också..

Jag missar nationella proven och jag kan inte lämna in språksval lappen imorn då får jag väl Kinesiska som språk men jaha.. Går inte att göra något åt det..

Då får jag väl bli kines nu också.. SKITKUL..

Men nu ska jag slå på nån film och sen försöka vila litegrann..

Så..

Puss/Amanda..♥

 

 

 

Av Amanda Henriksson - 25 april 2013 13:12

Heej..♥

Dagen har varit sådär har fortfarande lite ont i huvet, så jag ska se ett tag till på Pitchperfect en väldigt bra film, sen ska jag gå och vila för jag har så ont i huvet..

Men vi hörs.. Kram/Amanda..♥

 

Jag och mina kompisar, jag är den med svart jacka längst till höger om ni inte visste det! ♥

 

Av Amanda Henriksson - 25 april 2013 08:59

Heej..♥

Jag vakande där vid.. Ja juste..

08:00..

Då låg jag och höll på med mobilen och då fick jag bara ont i huvet..

Så jag slog på datan och kollade om jag hittade nån  bra film att kolla på eftersom min teve ska hålla på å tjorva..

Så då håller den på å ladda, så då blir väl att se på film och käka lite frukost snart då..

Har ju fortfarande feber och det där..

Så jag får vara hemma idag också..

Men imorn kommer jag nog till skolan!

Om jag inte har feber imorn på morgonen..

Nu ska jag äta frukost och se på nån film osv! 

Så bloggar sen..

Puss!

/Amanda..♥

 

 

Höll på å göra Headrar igår vet inte vilken jag ska ha!

Ni väljer!♥

 

Den här! Eller...

 

 

Eller den här! Kan verkligen inte bestämma mig.. HELP ME.. NOW OR NEVER! ♥

 

 

 


Presentation


Livet om en tjejs sångdrömmar! ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
<<<
April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards