beacusethenameisamanda

Direktlänk till inlägg 11 maj 2013

Being yourself is the prettiest thing a person can be!

Av Amanda Henriksson - 11 maj 2013 15:37

Hej! *:)

Förlåt att jag inte bloggat nå..

Men igår så var dagen ganska så långtråkig osv..

Men jag skypade med ett par killar, som var roliga som fan! :D

Jag skypade med dom hela kvällen ungefär! 

Men på dan igår så var jag ute med mina kusiner litegrann, 

sen åt jag bara glass, och skypade med dom där killarna vilket var askul!

Sen så gjorde jag inte så mycket mer..

Och idag så har jag också skypat med dom, och jag har också varit ute och tagit lite bilder..

Men nu måste jag packa för att mamma kommer snart och hämtar mig, jag far ju till henne idag..

Där vet jag inte vad jag hittar på, går väl ut och tar bilder, också lovade jag ju också nån att lägga upp på youtube när jag sjunger- Uncover..

Så får se hur jag gör!

Men uppdateringen kommer vara dåligare en dåligast jaoo!

Ajja, puss o Kram! /Amanda.. <3

 
 
Jennifer

Jennifer

12 maj 2013 15:17

Kolla min blogg ;)

http://jennno.blogg.se

Amanda Henriksson

13 maj 2013 14:26

Visst! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Henriksson - 2 juni 2013 11:55

Hejj min fula blogg!♥ Nej skoja.. Men kan ju inte precis säga att den är fin och så.. Men vem bryr sig? Men är så jävla glad.. Trodde inte jag hade kommit med i sångkollot, men sen så skrev en tjej till mig bah- Kom du med i kollot? ...

Av Amanda Henriksson - 31 maj 2013 20:25

Hej! Som ni ser har jag haft en bloggpaus nu.. Det kommer jag nog ha lite till också! :/ :) Puss!♥ ...

Av Amanda Henriksson - 23 maj 2013 19:22

Hej! ♥ Nästan världens värsta dag idag.. Det börja med att jag fick ännu värre i min fot.. (Flamation i foten..) Sen så satt jag mig på nån vass grej som gjorde sp hela byxan sprack upp, så man nästan såg lite av trosan.. Eller ja det gj...

Av Amanda Henriksson - 22 maj 2013 20:18

Ja jag har också fått inflamation i foten vilket verkligen suger, eftersom det gör så himla ont..  Men man får väl stå ut med smärtan och ärtan! ;) ...

Av Amanda Henriksson - 22 maj 2013 20:02

Hej! :) Efter skolan var jag med Jennifer, vi var hos Jennifer och tränade fotboll och åt glass, mackor, choklad, (tjocka jofan) Men.. sen så har vi haft kul osvosv.. Sen kom pappa och hämta mig, när jag kom hem så åt vi middag, och sen prata...

Ovido - Quiz & Flashcards